Hatsurei Ho – Reiki meditacijos technika

Vienas iš Reiki pagrindų yra būdas atrasti ryšį su dvasingumu, siela. Sensėjus Usui savo mokinius mokino praktikos Hatsurei Ho: Hatsu reiškia iškelti į viršų, Rei reiškia dvasia, o Ho metodą. Hatsurei meditacija yra svarbi Reiki praktikos dalis. Tai yra meditacijos technika, tačiau nuo kitų meditacijų skiriasi tuo, kad čia atliekami rankų judesiai, bei kartojami tam tikri žodžiai.

Žemiau pateikiami šios praktikos atlikimo žingsniai. Ją galima atlikti tiek individualiai, tiek grupėje. Praktikuojant grupėje ši praktika vadinasi Šujo Ho. Čia pateikiamas pilnas Hatsurei Ho variantas, tačiau gali būti atliekamas ir sutrumpintas variantas be Kenioku. 

Pirmas žingsnis: Atsipalaidavimas

Sėskite Seiza poza arba tiesiog ant kedės tiesia nugara, rankos delnais žemyn ant jūsų kelių. Akys užmerktos, dėmesys sutelktas į tandeną (trys pirštai žemiau bambos).

Antras žingsnis: Mokunen

Mokunen reiškia “susitelkimas”, kuris reikalauja visiško susikoncentravimo ir pasakymo sau tyliai arba mintyse “Aš dabar pradedu Hatsurei Ho.”

Trečias žingsnis: Kenioku

Kenioku reiškia “Sausas valymas”. Šiuo būdu iš auros yra pašalinama visa negatyvi energija. Tokiu būdu mes „atsijungiame“ nuo visų emocijų, minčių, energijų – ir pasiruošiame įeiti į meditacijos būseną. 

KeniokuPradėkite nuo atsipalaidavimo per kvėpavimą – įkvėpimas pro nosį, iškvėpimas per burną. Uždėkite savo dešinę ranką ant kairės rankos pečio. Iškvėpdami delnu liečiant kūną traukite ranką įstrižai per krūtinę iki dešinio klubo. Tuomet kaire ranka ant dešinio peties, vėl iškvėpimas, braukiate delnu įstrižai krūtinės iki kairio klubo. Taip pakartojate procedūrą 2-3 kartus. 

Dabar ištieskite kairę ranką priešais save, o dešinės rankos delnu suimkite petį. Su iškvėpimu braukite su dešinės rankos delnu per visą kairę ranką pradedant nuo pečio iki pat pirštų galiukų. Pakartokite tą patį su dešine ranka, taip atliekame po tris kartus ant abiejų rankų.

Ketvirtas žingsnis: Džošin Kokiu Ho

Džošin Kokiu Ho yra pratimas „apvalyti“ dvasią per kvėpavimą. Nugara tiesi, rankos delnais į viršų ant kelių, akys užmerktos. Dėmesys į tandeną – trys pirštai žemiau bambos. Įkvėpimas pro nosį, liežuvis prispaustas prie gomurio. Įkvėpdami vizualizuojame, kaip Reiki su oru įeina į mus pro viršugalvį ir keliauja į tandeną. Pajaučiame tą vietą, šiek tiek sulaikę kvėpavimą ir tuomet iškvėpdami pro burną įsivaizduojame kaip Reiki pasklinda su iškvėpimu po visą kūną, išeina per delnus. Taip kvėpuojame 3-5 minutes. 

Penktas žingsnis:  Gašo

Gašo reiškia rankos sudėtos kartu, kaip maldai ties krūtine. Koncentracija į vidurinius pirštus. Išsamiai ši meditaciją aprašyta ČIA.

Šeštas žingsnis: Seišin Toitsu

Vis dar būdami Gašo pozicijoje, įkvėpkite Reiki energiją per suglaustus delnus į savo tandeną. Iškvėpdami vizualizuokite, kaip energija pasklinda iš jūsų tandeno po visą kūną ir rankas. 

Septintas žingsnis: Gokai Sanšo

Gokai Sanšo susideda iš penkių principų, kuriuos pakartojame garsiai tris kartus. Principai skamba taip:

Kyo dake wa – Tik šiandien
Okoru na – Be pykčio
Shinpai suna – Be nerimo
Kansha shite – Dėkingume
Gyo o hage me – Atlieku savo pareigas
Hito ni shinsetsu ni – Esu geras(mylintis, atjaučiantis) kitiems

Septintas žingsnis: Mokunen

Padėkite rankas ant kelių, delnais žemyn ir pasakykite  sau „Aš užbaigiu Hatsurei Ho.”

 

Parašykite komentarą