Gašo meditacija

Gašo meditacija yra viena iš kertinių Reiki metodo praktikų.

Gašo meditacija

Rekomenduoju ją atlikti kiekvieną rytą prieš pradedant dienos darbus, taip pat ir vakare prieš miegą.

1. Įsitaisykite patogiai – sau priimtina poza – tai gali būti jogos asanos: sukhasana, sidhasana, padmasana.. jei kūnas šių pozų negali atlikti be įtampos, tuomet sėskite ant kedės, kojomis liečiant žemę. Svarbu išlaikyti stuburą tiesų.
2. Atpalaiduokite visą kūną. Giliai įkvėpkite ir iškvėpkite.. pereikite prie pilvinio kvėpavimo – dėmesys trys pirštai žemiau bambos.
3. Užmerkite akis.. sudėkite rankas kartu ties krutine – kaip maldai.
4. Vizualizuokite Reiki hieroglifą priešais save.. ištarkite tris kartus Reiki..Reiki..Reiki.. pajuskite kaip energija lyg šviesos stulpas užpildo jus nuo viršugalvio iki pat širdies.
5. Pakelkite suglaustas rankas ties kakta – mintyse ištarkite ketinimą “dabar aš atlieku gašo meditaciją”
6. Nuleiskite rankas ties krutine.
7. Pakartokite Reiki principus – būtent šiandien esu be pykčio; be nerimo; dėkingume; sąžiningai atlieku savo pareigas su meile visoms gyvoms būtybėms.
8. Dėmesį sutelkite į kvėpavimą, vėliau į visą kūną arba toliau kontempliuokite Reiki principus.
9. Baigę meditaciją pakelkite rankas ties kakta – padėkokite savo Reiki vadovams, savo Reiki mokytojui bei visiems mokytojams esantiems už jo iki pat M. Usui ar dar toliau…

Minimali praktikos trukmė 15min., rekomenduojama bent jau 30min. ryte ir vakare.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x